Heb jij zin een nieuwe uitdaging? Kom eens kennis maken op Buitenzorg, misschien is een vrijwilligersklus op Buitenzorg iets voor jou!

Op Buitenzorg zijn de volgende teams actief: Team Kampstaf, Team Bos en Techniek, Team ScoutShop, Team Programma, Team ICT, Team SCENES, Team Reserveringen & Team PR. En in alle teams kunnen we mensen gebruiken.

Op dit moment zijn we specifiek op zoek naar kampstaf en zoeken we versterking in ons Pr-team.

Kampstaf:

Is scouting jouw passie? En houd je van het buitenleven? Wil je deel uitmaken van een enthousiast team dat bijdraagt aan onvergetelijke ervaringen voor scouts van alle leeftijden? Dan is dit jouw kans!

Als kampstaf ben je gastheer/gastvrouw op het terrein van het scoutingcentrum in de weekenden en vakanties. Je werkt samen met de vaste beheerders en een enthousiast team van vrijwilligers. Je ontvangt onze gasten met open armen, maakt ze wegwijs op ons terrein en pakt alledaagse werkzaamheden op. We zoeken gemotiveerde individuen met ervaring in scouting, goede communicatieve vaardigheden en een aanpakkersmentaliteit. Ben je 18 +, durf je elke uitdaging aan en ben je graag in de bossen?

Meld je aan via buitenzorgavontuurlijk@gmail.com en wij nodigen je uit dan voor een gesprek op ons terrein.

Kom bij ons en help alle scouts en andere gasten onvergetelijke ervaringen te beleven op ons scoutcentrum!

Pr-expert:

Ben jij een socialmedia expert die met een passie voor scouting en wil je je inzetten voor een ons scoutcentrum Buitenzorg? Dan zoeken wij jou! Wij zijn op zoek naar een Pr-medewerker die ons team wil versterken als vrijwilliger. Je taken zijn onder andere het beheren van onze socialmediakanalen, het schrijven van leuke en informatieve berichten, het promoten van onze activiteiten en het vergroten van onze naamsbekendheid.

Je werkt samen met een enthousiast en gezellig team van andere vrijwilligers die net zo gek zijn op scouting als jij. Je krijgt veel ruimte voor eigen initiatief en creativiteit, en je kunt jezelf verder ontwikkelen op het gebied van PR en communicatie. Lijkt dit je wat? Stuur dan snel een mailtje naar buitenzorgavontuurlijk@gmail.com en vertel ons waarom jij de perfecte kandidaat bent!

Lees meer over deze vacatures op onze website: Vacatures