Zin in een (inter)nationale groene uitdaging? Misschien is Earth Tribe dan iets voor jou!

De Earth Tribe is sinds 2020 het nieuw wereldwijd milieu en natuur programma van de WOSM, SCENES terreinen dragen Earth Tribe een warm hart toe.

Earth Tribe brengt jonge mensen wereldwijd samen en om uitdagingen aan te gaan voor het behoud en de bescherming van onze planeet. Onze wereld verandert in een rap tempo. Het leven en de natuur op aarde wordt bedreigd. We merken dat het klimaat verandert, het wordt warmer en soms hebben we hevige regenbuien en er zijn meer natuurrampen. Er zijn diersoorten die met uitstervingen worden bedreigd. We leven steeds meer in een consumptiemaatschappij, waarbij mensen, soms ondoordacht, veel spullen kopen en weer heel makkelijk weggooien.

Door het doen van uitdagende milieu en natuurprogramma’s kun je lid worden van de Earth Tribe!

Voor meer informatie zie: https://earthtribe.scout.org/

Op Scoutcentrum Buitenzorg proberen wij actief bij te dragen aan Earth Tribe!

Saving our planet together, one challenge at a time”